Beste bezoeker,

Met ingang van 1 januari 2023 is er nieuwe wetgeving van kracht.
Hierdoor betaal je meer voor producten die onder de SUP-opslag en/of Afvalbeheerbijdrage vallen.

Meer weten? Lees het in onze blog.

Hoe stuur ik een bestelling retour?

Wil je je bestelling retourneren? Laat dit dan binnen maximaal 7 werkdagen na ontvangst van de bestelling weten.


Voor het retourneren hanteert PackagingDirect de volgende procedure:

  1. Alleen ongebruikte en onbeschadigde producten in de originele verpakking kunnen worden geretourneerd.
  2. Wij nemen je aanvraag in behandeling en geven binnen één werkdag een reactie, inclusief ons retouradres.
  3. Stuur –na akkoord– het product terug naar het aangegeven adres. Plak geen stickers en schrijf geen teksten of andere adresgegevens e.d. op de verpakking!
  4. Zodra de retourzending onbeschadigd en compleet ontvangen is, wordt het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 werkdagen, teruggestort op jouw rekening. Vermeld op het retourformulier duidelijk het IBAN nummer.
  5. Alleen volledig ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen.

Verzendkosten worden niet vergoed.

Algemene gegevens

Retourartikelen





Meer PackagingDirect service:

HEB JE NOG VRAGEN?

Neem dan gerust contact op via de mail of telefonisch via +31 (0) 55 767 6100. Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar.