9.4
3771 beoordelingen

Voor 13u besteld, dezelfde werkdag verzonden

Altijd de beste prijs

Geen resultaten voor "{{ value }}"
Heb je gedacht aan:
  • De spelling van je zoekterm te controleren
  • Je zoekterm minder specifiek maken
  • Andere zoektermen te gebruiken
Alle categorieën
Geen resultaten voor "{{ value }}"
Heb je gedacht aan:
  • De spelling van je zoekterm te controleren
  • Je zoekterm minder specifiek maken
  • Andere zoektermen te gebruiken
Alle categorieën

Vragen over verzending?



Uitstekende bezorgservice: PackagingDirect biedt keuze!

De bestellingen die je plaatst bij PackagingDirect worden geleverd door PostNL, Brouwer Transport (pallet-leveringen) en UPS (bedrukkingsorders). Standaardassortiment én voor 13:00 uur besteld op een werkdag? Dan zorgen wij ervoor dat jouw bestelling dezelfde dag nog wordt verzonden!

Wat zijn de verzendkosten in Nederland?

Verzending bij PackagingDirect is al mogelijk vanaf €6,45. Onze verzendkosten bedragen nooit meer dan €34,45, ongeacht het aantal dozen.

Aantal dozen

PostNL Levering (standaard levering, afhaalpunt)

1 doos

€6,45

2 dozen

€10,45

3 dozen

€14,45

4 dozen

€18,45

5 dozen

€22,45

6 dozen

€26,45

7 dozen en meer

€34,45

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Besteld op:

Eerste bezorging op:

Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Zaterdag

Zaterdag

Dinsdag

Zondag

Dinsdag

* De meeste bestellingen (99,7%) worden binnen 24 uur afgeleverd.

Hoe kan ik mijn PostNL zending volgen?

Op de dag van verzending ontvang je van ons aan het begin van de avond een e-mail met daarin het track- & tracenummer van je bestelling. Hiermee kun je je bestelling gemakkelijk volgen via de website van PostNL. Bij palletleveringen via Brouwer Transport is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van track & trace.

Wat is de levertijd?

Wanneer je je bestelling op werkdagen voor 13:00 uur plaatst, zorgen wij ervoor dat je bestelling dezelfde dag nog wordt verzonden. Na 13:00 uur op werkdagen, in het weekend of op feestdagen besteld? Dan wordt je bestelling de eerst volgende werkdag door ons verzonden.

Ik kan mijn pakket niet in ontvangst nemen

Wanneer je je pakket van PostNL niet in ontvangst kunt nemen wordt er in eerste instantie altijd geprobeerd om het pakket af te leveren bij de buren. Wanneer dit niet lukt krijg je een digitale update van PostNL omtrent je pakket. PostNL laat geen fysieke briefjes meer achter in de brievenbus.

Eigen bezorgtijd of -plaats kiezen?

Komt het moment dat opgegeven is door PostNL niet goed uit? Dan kun je in de PostNL-app of op de website zelf aangeven of het bijvoorbeeld ergens anders bezorgd moet worden. Deze optie is beschikbaar tot 06:00 uur op de dag van bezorging.

Ophalen bij een PostNL-ophaalpunt (alleen in Nederland)

Haal je jouw bestelling liever zelf op bij een PostNL-afhaalpunt? Geen probleem. In Nederland zijn ruim 2.000 PostNL-afhaalpunten te vinden. Bij onze verzendopties kun je kiezen voor een PostNL-afhaalpunt in de buurt.

Pakket niet ontvangen?

Mocht er onverhoopt toch iets misgegaan zijn met de verzending van je bestelling, neem dan direct contact op met onze klantenservice. We zoeken graag samen met je uit wat er is misgegaan en hoe we het kunnen oplossen.

Pakket afhalen in magazijn Apeldoorn

Wil je jouw bestelling liever zelf ophalen? Dat kan! Je kunt ervoor kiezen om je bestelling op te halen bij ons Magazijn in Apeldoorn. Bij het afrekenen kun je deze optie selecteren, maar let op: deze optie is alleen zichtbaar als de artikelen in het magazijn in Apeldoorn voorradig zijn. Zo kun je jouw bestelling op een voor jou geschikt moment ophalen. Als je voor 13:00 uur bestelt, staat het pakket 's middags voor je klaar. Is het na 13:00 uur en heb je het met spoed nodig? Neem even contact met ons op. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Je kunt natuurlijk ook altijd even bellen of mailen om je afhaling door te geven.

{{ message }}